mandag, januar 01, 2007

Godt nytt år!

Da var jeg og Marianne kommet hjem fra nyttårsfeiring i Sirdal sammen med en gjeng venner, oppi Siren's hytte. Vi kjørte bil, ned til Tonstad, over Evje, ut til Arendal, og så var vi på Sagene igjen.

Her er nyttårsforsettet: kjøpe en sånn "Elliptical trainer".

Merk at faktisk bruk av dette produktet ikke er med i forsettet - men intensjonen er at jeg faktisk skal ta meg noen skritt på den av og til også.

Ellers er det meningen at 2007 skal bli et fantastisk år. F.eks fyller jeg rundt år i hele to temmelig godt kjente tallsystem: 0b10000 og 0x20. Neste gang det blir like rundt som dette er jo ved 64, så det er jo verdt å feire!

PS: Hvis du har en elliptisk maskin stående som over tid har morfet over til en lampe eller et klesstativ eller lignende, så send meg gjerne en mail med ett tilbud..!

Ingen kommentarer: